Články / Novinky

08/09/2018, 10:05
23/04/2018, 16:23
Ahoj všichni, moje první rybářská výprava v barvách Mastodont Baits vedla na poměrně velice prochytavanou svazovou vodu. Jel jsem z velkým očekáváním co...
17/01/2018, 12:21
ELSTR přehrada Bílý Halštrov Sportovní rybolov: "Chyť a pusť" Přehrada Elstr se nachází v Západních Čechách v nádherné Přírodní Rezervaci Halštrov,...
30/11/2017, 15:49
Nadišiel ten čas, kedy sa lúčime so Šíravkou pre túto sezónu. Podarilo sa nám vybehnúť na poslednú víkendovku. Dorazili sme vo štvrtok večer, nasonarovali...
30/11/2017, 15:26
Ahoj Mastodonti. Po dlouhém zvažování jsem se s kamarádem rozhodl pro závod na tovačovském jezeře Annín,pro nás neznámá voda...proto jsem si vzal 3...

Orlík výparva snů

Je půlka srpna, rybářská dovolená byla jasně a nekompromisně naplánovaná měsíc dopředu. Mělo se vyrazit už ve čtvrtek, ale práce byla neodbytná, jak už to tak bývá, takže se jelo až v pátek. Po všech přípravách jsme s klidným svědomím, že máme vše vyrazili na Orlík, konkrétně na Otavu. Klasický hodinový přesun po vodě na naše oblíbené místo jsme si již užívali. Tohle jsem já i Hugo potřeboval, konečně. Po příjezdu zjišťujeme, že náš flek je obsazen jiným kolegou, tak nezbylo nic jiného, než odjet zpět, kousek proti proudu. Po zmapování terénu v místě bivakovaní a také vody, jsme se utábořili. Vezli jsme dost krmení, takže dva čluny narvané krmením a věcmi na týden pro dva lidi. Znáte to, byl docela masakr nastěhovat vše na dané místo. Vše nám stěžoval velký úbytek vody (cca 4,5m) a tím vzniklé bahno na březích. Po boji s bahnem konečně vybaleno, znovu zmapováno, nakrmeno a jdeme do akce. Sice věřím na této vodě více masovkám, ale zkusím zaexperimentovat a pod háček dávám Tropical Dream od Mastodont Baits, protože sázím na vysokou atraktivitu. Ač s tímto pokusem sám nejsem moc přesvědčený o tom, že bude úspěch, tak hned první noc přišly dvě jízdy. Z toho ještě bohužel nic nebylo. Druhý den mi přišli dva pěkní kapři na stejnou nástrahu.

Hned večer po mých dvou kaprech Hugo vrací kontra a zdolává tohoto krásného šupináče, pak celou noc ani píp. Ticho, mrtvá voda..

Ráno se to ovšem pěkně rozjelo a já udělal dvě pěkné ryby.

Večer bylo ještě lépe a váhy ryb postupně stoupaly.

Další den byl ve znamení mnoha záběrů ryb okolo 70cm, pak nastala noc a mě  ve 23:00 přišel nádherný kapr 20,7kg opět na Tropical Dream 24mm v neutrálu. Do 4h ráno jsem seděl na židli plný adrenalinu a nemohl tomu uvěřit, co se to vůbec stalo??

Přes den klasické záběry od menších kaprů a rázem jsem byl ve vedení nad kolegou Hugem 15:3. Kolem 15h se rozjel prut na 2x24mm Tropical Dream a já měl na prutu druhou velikou rybu výpravy. Amura 109cm 15,6kg.

Mezi tím se za námi zastavil kolega a udělal si osobák 16kg a pěkného sumíka, ale nepřeje si úlovek zveřejňovat. Jen Hugo stále nic zásadního… Tak si říkáme s kamarádem. Sakra jak já bych to tomu Hugovi přál, aby si taky ten osobák zvedl, do teď 15,8kg a v tom to přišlo, jízda jako blázen a Hugo zdolává svůj sen. Kapr rovných 21kg, který přišel na 2x 24mm worms. Nepopsatelná radost a nadšení!

Byla to pro nás výprava snů na kterou nikdy nezapomeneme! Za týden se povedlo celkem 20 ryb přes 10kg a dvě ryby přes 20kg. Od vody zdraví Jirka a Hugo.